Kluriga kunder

Shit, jag ska aldrig mer sälja kläder och grejer till barn. Sålde min gothväska för 55 kr till en 15-årig tjej och gjorde då en vinst på cirka 20 kr (WOHO)
Nu har hon fått den och jag har fått ett mail:

"Fick väskan idag, banden hade ju släppt lite som du även talade om när jag köpte den.
Men nere i hörnet på väskan har ju en söm spruckit också ca.2,5 cm.Det sa du inte, kanske du missat det? Det känns inte okej att betala för :S "

Vadå känns inte okej att betala för?! Människan har köpt en tidigare dyr väska för 20 kr av mig! Frakten tillkommer alltid och är ju inte priset på väskan (vilket hon visste om). Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Så jävla larvigt att bråka om när materialet på väskan snabbt och smidigt går att laga med nål och tråd.

Igår var jag och chai på bio och såg national triasure (och nej jag vet inte alls hur det stavas) Innan det så käkade vi sushi i ringen. Jag börjar få kläm på det där med pinnar nu, samt lärt mig att älska sushi. Tredje gången i mitt liv jag åt det. Väl framme vid bion ställde jag mig i kön för att köpa mig en påse nappar. Jag kände hur något stötte till mina ben, så jag flyttade fram lite, kände det igen, flyttade fram och så höll det på. När jag betalat var jag tvungen att vända mig om för att se vem det var. En rullstolsbunden man som gav mig världens tokfetaste kärleksleende. Och givetvis skulle han sitta i samma salong som oss, PRECIS FRAMFÖR! Han var lite smått utvecklingstörd (på riktigt) och ville få kontakt med mig, samt vände sig om ett flertal gånger under föreställningen.
Känns ju kul att jag bara får (förlåt mig) fula slemmiga män efter mig. Det är sådana människor som vill ha mig. Inte konstigt att jag har sådana jävla komplex.
Fan vad elak jag är, förlåt.

Filmen var bra i alla fall.

Idag har jag fixat dreads och klurat med kunder att sälja kläder till. Blir så jävla trött. Nu envisas bruden med att jag skulle ha lurat henne och så kräver hon pengarna tillbaka. Sopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback