Apoteket - - - - - <--- minus!

Jag har legat hemma med en snorig chai idag, fast jag var ju givetvis iväg och tränade idag strax innan tolv. Em skickade ett sms när vi skulle ses och sa att hon precis hade vaknat, men på något vänster lyckades hon hinna fram i tid till passet. Blev KI-balans idag. Har börjat bli av med all träningsvärk nu, samt att alla pass nästan känns som att de ligger lite på för låg nivå. Så nästa vecka börjar jag nog köra på medel-pass. Ska bli intressant.
 
Var förbi apoteket efter träningen. Jag har aldrig varit med om något liknande! Någon gick omkring och försökte få oss kunder att fylla i en ankät, men jag vägrade, för jag visste att jag bara skulle skriva otrevligt. :P Kilade in och handlade listerine och helosansalva åt chai medan jag väntade in mitt nummer för att hämta ut ett recept. Det gick fort, men när jag väl kom till kassan och lämnade in mitt papper, så sa hon åt mig att slå mig ner och vänta en liten stund. Det blev en lång stund! De har börjat köra med något nytt system som de tror är smartare, men det tyckte inte jag! Tror dessutom att de lyckades glömma bort mig en stund, för de som hade kommit in efter mig fick helt plötsligt hämta ut sina recept före mig. Vi stal en ankät och Em fyllde i och jag dikterade. Det blev inga snälla, men dock ärliga svar. "Vad tycker du om ditt besök hos oss på apoteket idag?" De tigger ju om det!
Hämtade min peruk. Den skulle förmodligen vara snygg om inte leveransen hade skett i ett så litet och ihopknäglat paket gjord av en pytteliten plastpåse. Luggen var skev, och jag hoppas verkligen att det går att reda ut. Tovigt!

Sen hem till chai igen och han hade nog inte rört sig en millimeter från sin plats i sängen. :P Jag försökte styra upp lite av bilderna på melinda, men det har mest bara varit ett jäkla meck med att spara ner dem och sånt. Blev ganska fina ändå.

Vi käkade thailändskt till middag, gott gott! Vi var klara klockan sex, vilket aldrig brukar bli så tidiga middagar. Nu är jag jättesockersugen½!! EN HALV!
Väntar på att vi ska hyra film.. blir kanske den senaste med Jim carrey (stavas det så?) om den finns inne. ? 23, tror jag den heter? frågetecken!! ?

mmm... donut. Måste.. köpa... måste.. äta DONUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback