Tjejkväll

Min morgon började med att jag var självmordsbenägen i ett par timmar. Jag skulle se om jag klarade av att vara utan snus. vilken bantningskur, jag sägert. Min hjärna vill inte gå igång förrän jag har fått min morgonsnus, och fram tills dess vill jag inte veta av något ätbart. nu har jag än så länge bara tagit en snus idag och den har jag smuttat på länge kan jag tala om.
Blir billigare så här i längden, men öl kommer aldrig bli detsamma utan snus.

Ikväll ska jag till Helens krog och äta middag med Sanna, Malin och Ylva. Det skriker redan tjejkväll. Ska helt ärligt bli jätteskönt att komma iväg och tänka på annat. Fisksoppan väntar!

Nu är jag strax färdig med matildas present. de blir cool. Sen ska jag iväg och få tag på hårsnoddar som skulle kunna matcha med färgerna, och jag hittade inget igår. Vi får la se.
Det finns däremot något jag inte har lust med idag.. Jag kommer bara att bli arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback