Bra saker

Jag är så dum som inte tar tag i saker direkt när jag går och oroar mig.
Men nu känns det bra igen.

Nu ringde de från det där jävla göteborgsnumret igen och jag svarade för säkert fjärde gången, men denna gång la de inte på. De försökte få ur mig och chai föredrar boxerkalsonger eller vanliga. Jag är så trött på det här.. är det nix det heter? Som man ska ringa till för att slippa telefonförsäljare? Jag ska kolla upp och fixa det idag.
HAHA! Jag gick in på nix hemsida och ringde numret för att hamna i spärregistret. Sen måste det bekräftas genom att man ringer tillbaka igen. Vilket måste ske inom fyra veckor, MEN man får tidigast ringa i övermorgon. haha :D
Det lär jag hinna glömma bort.

Igår fick jag en Ipod av miljonären! :D Pål var trött på sin ipod och köpte en ny, så då fick jag den "gamla" som inte visar ett enda tecken på att vara gammal. Silverklädd, vilket är nästan lika bra som guld!
Nu är min skinnjacka betalat också, så snart är den nog på väg hit. :) Hoppas den är lika snygg som bilderna visade.
Jag skickade in mina bilder till nocturnalmodels idag som jag kämpat med att komma åt från hårddisken. Som fotograf nu förstås, vilket jag blev tillfrågad att göra år 2005, men då kände jag mig inte redo.
Så jag är 99 % säker på att jag får en plats, dvs om ingen har snackat skit om mig. För jag har ju definitivt inte blivit sämre sen år 2005.

vi åt kanongod lasagne igår och det resulterade till en jävla massa disk idag, men det är avklarat nu i alla fall. Ikväll vankas det förhoppningsvis inkassering av mat. Vi ska storhandla med hår-Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback