Trött och irriterad

Nu har jag suttit och flätat in syntetslingor i fyra timmar på en kund. Först och främst var de en halvtimme sena, så chai kunde med andra ord ha kommit hem på lunch. Sen så har jag fått fel information om allt som skulle göras. Hon ville ha rastaflätor, vilket jag aldrig skulle göra för 500 spänn! Vi kom överens om att det bara skulle vara slingor, fast i hela håret.
Nu är jag trött och irriterad och har inget att kasta ur mig min agressivitet till. Bara prata av mig. För chai verkade inte särskilt intresserad och höll förmodligen inte med mig, att döma av tystnaden. Och det gör mig ännu mer förbannad.
Så jag hade ingen lust att gå till studion och käka, så istället sitter jag med min lasagne här hemma, som jag helst vill slippa. Om jag inte svimmar av trötthet ska jag gå ut och gå i 45 minuter efter att jag har ätit. Med min nya Ipod!
Nä, fan, 500 kr extra på fickan och ett fantastiskt samtal från Hannah via telefon! Bästa idag, lätt!

Imorrn vankas det fredagsöl, men jag undrar om jag inte ska träffa Nattis på en annan krog istället. Jag gillar henne, trots att hon är så arg hela tiden, för hon verkar ha valt att inte vara arg på mig. :D Det är bra. Jag har insett att hon är en av få människor som verkligen inte gör sig till, utan går sin egna väg med stil. Till skillnad från andra blockmongon som ska vara så jävla häftiga hela tiden och bara får det att skina igenom att det är fejk.
Jag är så jävla trött på det! Och man ser det ständigt så fort man går till ett ställe som BO, och ändå faller alla för det!

Lägenheten ser ut som skit och det ligger löshår överallt, vilket jag inte orkar göra något åt. Det är för TRÅNGT!

Jag måste bara visa en bild på jackan som jag har köpt, inte för att den har kommit på posten ännu!
Köpt av xs på helgon och bilden tillhör henne. Skulle egentligen ha en med vita detaljer, för det hade varit snyggare till mitt nuvarande hår. Men då har jag en anledning att färga håret knallrött igen.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback