Ingen rubrik idag

Jag känner mig inte utvilad och har feting ont i magen idag med. Sen blir jag helt pissed när det bara är min bilddagbok som inte fungerar. Man kan gå in på vilken som helst förutom min. WHYY WHYY? Lyckades logga in i alla fall, utan att komma in på min egen sida och ser direkt att jag har 6 nya bildkommentarer. Förmodligen är det ju folk som vill köpa kläder!
Men jag antar att det ändå är dags att tvätta håret och sedan dammsuga, blöttorka och sådant.
Jag drömde ju om julafton inatt och vaknade upp i en städad lägenhet! aah, precis som när jag var yngre! Nä, nu ska jag kika ut genom fönstret och se om det har snöat!

------------
12:13

Jag fick ett sånt himla dåligt samvete nu när Nathalie ringde. Hon frågade om jag kunde följa med och köpa löshår, vilket jag absolut hade kunnat göra om det inte vore för att jag lovat bort mig till Sanna. Men sanna är ju puts väck, borta. Sen angående ikväll så vågar jag inte riktigt ta med Nathalie till bishops arms om jag sen får för mig att dra därifrån direkt. Jag har ju inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra ikväll. Mycket hänger ju på om jag får tag på miss sanniball eller ej. Är ju som sagt inte så ofantligt sugen på att försöka få en syl i vädret bland tre-fyra försvarsmaktenkillar. Saanna var äär du?
Jag har fortfarande inte dammsugit och själv vill jag mest bara ha en flottig cheesburgare till lunch. Men jag ska nog ner och köpa frukt och se vad för dumt svärmorsdrömmen har att lära mig idag. Sist förklarade han hur man tar reda på om chefen är ett psykfall.

Oh, igår började jag och chai kolla på serien cobra. haha! Bara massa snusk serien igenom, men samtidigt teknat som ska passa barn. Jävla japaner! Hur som helst så knäckte cobra ur sig världens sjukaste citat:

"Säger som det gamla ordspråket: Jag vill komma in i hålet 
men finns det ett hål så är jag rädd att skada mördarens stolthet..."

Hahaha, va?!


Kommentarer
Postat av: Mamma Josefine- Foto, tankar & känslor

oj du har haft din blogg länge.....måste läsa mer av den då jag har tid....intressant som få =)

2010-01-06 @ 03:21:53
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback