trött och arg

Muse - escape

Om man inte redan är ledsen så blir man allt bra arg istället när man hör låten. Gud så, så, ja öh? Jag behöver nog bara få vara lite arg ett tag, sen så går det över till vintern. Hey, det är snart vinter nu ju, och jag vet allt någon som har sagt att allt går över till vintern.

hej frustration!

Tix, Jävla kuk!
Jag älskar stress och allt det bidrar med.
När jag var liten hade jag föresten sådan tix som innebar kontanta blinkningar. Så de andra pojkarna trodde att farbror Josefin flirtade med dem. haha.
Aja, inte konstigt att jag har huvudvärk i alla fall, nu vet jag varför.

Nån minut kvar till 12-slaget och då är vi inne på 20 dagar. Jag hatar det här! JÄVLA HOR-DISTANS!
Bara för det så dök reklamen för försvarsmakten upp på tv.
Nu återstår bara lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback