vart är ljuset?

Beseech - sunset 28

Jag har inte sett så mycket ljus någonstans denna dag. Har varit med blandade känslor.. extrema humörsvängningar med gråt. Händer för mycket just nu, och det gör det verkligen inte bättre att p-pillerna bråkar och får mig att må så dåligt.
Jag mår så dåligt över att behöva kämpa för att inte tappa vänner som behövs. Mina äldsta vänner finns alltid kvar, men det betyder inte att jag vill förlora de som kommit på senare år. Hur ska jag säga att jag behöver er, när jag inte kan visa er?
Jag kan inte just nu. 

Har gjort klart mina dreads och påbörjat dreadfalls som jag ska sälja till den som vill ha. Mitt hår kommer bli hett! Skulle verkligen, verkligen behöva hjälp att fläta in det. 

Fått ännu fler fotoerbjudanden. Tackade ja till det senaste. Snubben kan fota, men han fotar mestadels folk i underkläder, vilket jag inte ställer upp på. icke sa nicke.  Jag kan ju även ta lära av hur de handskass med modeller om inte annat. Det ska bli ganska spännande. Nåt lär man sig alltid.

Jag kom nyss hem från ungdomsmottagningen. De stängde 16.00.. och jag kom dit 15:59.. typ. kul? Men lyckades fixa en tid till imorrn klockan ett. Hon lyckades i alla fall lugna ner mig lite.
Och snart  kommer viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback