Stjärt

Tänkte att det kunde vara trevligt att uppdatera bloggen för en gång skull. Det kanske finns människor som vill veta vad som händer? Nja, men ändå.
Jag och sara kanske ska flytta ihop i månad juli. Det är bara Anders som skulle kunna få en sån idé som att bara få för sig att dra iväg en månad och ge bort sin trea till två elever helt gratis. :P haha, cp?
Jag ska väl inte direkt klaga, jag är bara glad om jag få komma bort från villan där hemma ännu längre.

Just nu bor jag med Viktor i hans villa. Hans familj är bortresta i två veckor. Och så har vi Tanja här förstås, the dog. Vad vi pysslar med finns ju att följa i bilddaboken, eller snarare vad vi käkar för mat, typ. öh.

Jag har hunnit med både sweden rock festival och Hultsfredsfestivalen. Jag vet inte om det finns så mycket jag vill säga om hultan egentligen. Tack vare de nya människor som jag har lärt känna så blev det bra. Det får bli ett helinlägg sen senare, för jag behöver skriva av mig.

Alla hårjobb bara bråkar. Så jag har inga pengar. Sen är jag även trött konstant. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på. skära skära.
 
Är jag för dum för att förstå, eller bara för instängd i mig själv?
Trampa ner dina siffror så får du vara med och räkna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback