escape

Jag är verkligen bra på att fota. xD Jag behöver lite beröm, tack så mycket. Och det är inget fel med att älska sig själv. Tur att jag gör det i alla fall.

Denna dag har jag varit inne i staden och mött Skanka för att ta emot pengar och sedan inhandlat hår. De räknade fel på antalet paket hår i affären, så jag sparade 60 spänn. Inte helt fel! Var även in på adidasbutiken för att spana in tröjor. Damn, rea på det mesta men allt är ju slut. :/ Det står högt på önskelistan.. adidas-jacka i svart eller rött. Samt helsvarta converse i skinn. Men det där är dyrt.

Jag tror jag behöver tid att andas.
och mina drömmar tränger mer och mer in i mitt riktiga liv.
tro mig, det finns ingen tid att fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback