hand upon your hand

Dessa plågoskrik. Skrik!
leker lite med tanken. Kyss.
Men kämpa då! Du är feg va?
Snart försvinner du. Mitt hjärta skriker inte.
Så hitta mig igen.
inte efter dig.

why does my heart cry?

Jag har funderat mycket, och kanske för mycket. För jag vill bara att du ska veta. Nej, jag vill inte.
You can't fight the tears.
Tänk seriöst nu, tänk tänk, vem kan rädda dig? Inte du, förlåt, men inte du.
Saker som gör ont, vet ni vad som gör ont? Svartsjuka är nog det mest plågsamma som finns. Ja, det tror jag. Vet du det?
JAG kommer ALDRIG känna mig tillräcklig igen.
Jag spottar på föralltid.. det existerar inte. För jag slutade tro, Oh yes, I did.

I don't care if it's wrong or if it's right.

eyes upon your face 
hand upon your hand 
lips caress your skin 
It’s more than I can stand

------------------------------------
NORMALT INLÄGG HEJ

Igår var jag, marcus och viktor hos bex på filmkväll. Jag mådde illa och hade ont i magen, och förstörde som vanligt. FUCK THAT. Vi såg på film och åt nybakta grejer som Bex fixat.  Första filmen var helt okej ett tag, men sen blev varulven fett töntig när den pekade finger. Under nästa film somnade jag. As usual. Snarkade och hade mig.
Därefter gick vi alla och la oss och sov i Bex rum och jag kände mig mest ensam och långt borta från allt.

Mina skor är snygga, men jag har gått och blivit ful. Dålig inställning.
Men det handlar mest om den svarta klumpen
Min inställning är som så att jag kommer få fett roligt på sweden rock, men kommer få ångest på Arvika. Kommer inte känna mig trygg. Finns ingen som finns och förstår ordentligt.

Ringde Ljung och pratade ett tag ikväll. Han  började bli lite full :P tss. Jag ska lätt supa med honom i sommar.
Jag tror att det är en del som bara vi förstår.

---
Fan, hannah ställer upp till 100%
Jag kan känna mig trygg med henne. Personal Jesus, i nöd och lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback