Bilder från skogspromenaden

Jag och hundarna mötte upp lillasyster Matilda igår för en promenad omkring Gömmaren i Huddinge. Vi lämnade Södermalm vid halv tolv och var hemma halv fem igen. Det resulterade i en jättenöjd Randy och en genomfrusen Tyson. Det här är Tysons tredje vinter och han har helt förändrats sedan förra året då han glatt pulsade genom flera decimeter snö. Nu däremot när det är kallt ute så kommer vi inte många meter innan han börjar darra som ett asplöv. Randy ska självklart inte behöva bli lidandes av att Tyson är en vekling, så vi brukar lösa det genom att stoppa in Tyson innanför jackan när promenaderna blir långa. Jag har varit emot allt vad heter bära på småhundar och framför allt skor, men nu ser jag snart ingen annan utväg. Har jag någon läsare med frussen hund, typ storlek chihuahua som har lite tips på kläder och bra butiker i Stockholm? Vi använder just nu olika vintertäcken från Hurtta. Deppigt inlägg, men vi gillar ju skogen! Nä, nu njuter vi av lite vinterbilder istället!
 
Sista bilden tycker jag känns som en doomsdaybild. Tänk er omslaget till I am legend. Fast jag och chihuahuan.

Kommentarer
Postat av: JP01

Jag återkommer med ett omslag, om det godkänns av mig själv när det är klart :D

2016-01-11 @ 14:13:25
URL: http://www.apelsintv.se
Postat av: JP01

Istället för att tänka, så gjorde jag ett omslag, enjoy ;-)

http://apelsintv.se/ps_stuff/jp_legend_true.jpg
(om du lägger det på instagram skulle det vara skoj med en tagg @apelsintv)

Svar: Hahahaha! Helt fantastiskt!
JP

2016-01-11 @ 15:20:41
URL: http://www.apelsintv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback