Riga

Jag och min vän Anni var ju faktiskt utomlands förra helgen. Vi tog båten över till ett kallt, blåsigt och blött Riga. Ja ni hör ju vilken fest! Jag har tidigare bara tagit kryssningar över till Tallin, vilket jag tycker är en alldeles lagom flykt från vardagen utan att behöva ta ut några semesterdagar. Sen tycker jag att det har varit så skönt att det är så minimalt med festande på de här båtarna. Det var vad jag sa till Chai och så har det varit alla gånger jag åkt över med min familj till Tallin. Vad hände här liksom? "Look! She walks like she think she's a model." Alltså va fan?! Jag tror att vi två är det mest exotiska som har hänt den där jävla båten och alltid retar det någon. 
 
 
 
Vi tar en annan båt nästa gång, med en ny destination! Pew pew!

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch för människor som dåligt kommenterar ens utséende! Ser ut att vara en fin stad :) Trivdes du? Skulle du kunna tänka dig att åka dit igen?

2016-03-02 @ 21:44:52
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback