Testagram

Jag vill tipsa om något som heter Testagram! Det är en prenumerationstjänst som låter mig (och kanske dig) prova på nya podukter för 99 kr i månaden. En gång i månaden får du hämta ut en box med 5-9 produkter i full storlek. Det verkar dock som att vissa boxar kommer upp i ännu fler produkter. Nu blev jag visserligen medlem i början av september så jag har än så länge bara fått ut september och oktoberboxen, men jag älskar det!
 
 
Vill ni se vad de andra månadernas boxar har innehållit får ni kika på hemsidan under månadens testagram
Jag hann tyvärr inte ta en bild på oktoberboxen innan jag grisat i mig en påse godisskallar som låg i boxen. Sorry!
Hemsidan hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback