Mexico och USA

Nu är det väl dags att släppa bomben! Chai är gravid!
Nä, jag skoja bara.
 
Vi åker iväg på våran hittills häftigaste resa tillsammans i sommar. Först bär det av till Mexico där vi stannar i en vecka för att bada i vattenfall, klättra på gamla stenar, se historia, dricka tequila och hänga med nya människor. Sen flyger vi över till Chicago där vi med lite tur blir upplockade av Chase som ska visa oss sitt murrica i bil. Kalaset avslutas med någon vecka i New York. Jag vet inte vart vi ska, var vi ska sova om nätterna, eller om någon ens möter upp oss som lovat. Resväskan ligger kvar i källaren och istället har jag köpt mig en 55 liter stor ryggsäck så att vi ska kunna leva och röra oss som om det vore backpacking.
Nu är det knappt två veckor kvar.
 
Vi ska äntligen fira Fourth of July i usa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback