PRIDE

I söndags skulle vi upp tidigt för att få bra platser under Prideparaden i Chicago. Som vanligt är det bara jag och Chai som håller tider under den här semestern och framför allt äter, så vi fick skjuts av Blake till Dunkin Donuts för att köpa kaffe och en macka medan de andra gjorde sig iordning. Jag är den enda som dricker kaffe (chai räknas inte då han dricker så sporadiskt) och detta var min första kaffe på två dagar! En extra kaffeshot i bryggkaffet och det blev i princip som svenskt kaffe.




Prideparaden var faktiskt inte i närheten av Stockholms parad, som jag tycker är fantastisk! Det var en väldigt stor del reklam i paraden. Amerikanskt eller vad? Jag fick prova min kamera för första gången i alla fall! Det var sjukt soligt och varmt ute och jag lyckades bränna mina armar för andra gången den här resan, men inte i närheten så illa som uppe på pyramiderna. 


Jag älskar mitt nya sett med smycken! Pluggarna är från Quetzalli och halsbandet och ringen hittade jag på en marknad i Mexico. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback