Ohio del 2

Alla dessa timmar på flygplan och i bil här i USA gör att ett par timmar i bil känns som en fis i rymden. Vi är nu på väg från West Virginia mot Pittsburgh. Jag googlade precis Pittsburgh och insåg att det ser ut som Stockholm fast med skyskrapor. Vi kom precis ifrån en delstat som har en helt fantastisk natur med höga berg och skog. 


West Virginia 

Jag kanske ska börja där jag senast avslutade? 

Vi stannade i Ohio hos Phil (kemiläraren) till i fredags. Dagen efter den där natten med grillat, öl och biljard vaknade vi upp lagom pigga och Chase var så bakfull att han spydde ner hela tomten. Phil tog oss till en liten by där jag åt den bästa pastarätten någonsin! Jag fick en sallad innan maten som även den var helt makalöst god! Servitrisen frågade om jag fått hjälp att äta upp pastan eftersom det var väldigt mycket mat. Hittills har alla varit imponerade/oroade över hur mycket mat jag kan få i mig. Det ser jag som en bragd. Kom aldrig och påstå att jag inte kan äta. 



Vi vandrade runt och tittade i butiker. Det värmde mitt numera feta hjärta att se så mycket prideflaggor överallt. 




Sen tog vi en liten tur i Glen Helen Nature Preserve som låg alldeles intill byn. 

Vi tittade till en sjukförläggning för ledsna fåglar. 




Glömde ställa in raw, men men.


På vägen hem tittade vi in på Target. Oroa er inte, självklart köpte jag med mig denna hem. 200 spänn.

Vi spenderade sista natten med film, snacks och läsk. Dagen efter åt vi brunch tillsammans innan vi vinkade hejdå till Phil.

Levande bevis på att ålder bara är en siffra. 28, 46, 26 och 36 år, men ändå så  roligt ihop! Det finns inget som heter för gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback