Mot NYC

Nu är vi på väg till NYC och nästan framme efter sisådär sex timmar i bil. 


Vi checkade ut strax innan tolv och gick ner till Hard Rock. 



Sen behövde Chase laga sin trasiga mobil och Appelbutiken låg utanför stan. Jag som äntligen trodde att vi skulle få se lite arkitektur! Aargh.


Jag köpte en nytt ansiktsskrubb från Lush och en ny sport-bh från VS. Jag insåg hur längesedan det var som jag använde bh när jag frågade efter storlekshjälp. Jag sa att jag inte visste min storlek eftersom jag vanligtvis köper europeiska storlekar. Inga problem! Vad är din storlek? Eh... Tyg? Men jag fick hjälp med både storlek och att hitta det jag letade efter till skillnad från butiken på Broadway. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Är jättenyfiken på vad du gjort sedan senast du uppdaterade :)

2015-08-19 @ 18:04:48
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback