Ögonbryn

Jag försökte hitta några gamla bilder på mig själv i bra upplösning, men det får vi ta när de externa hårddiskarna är uppackade igen. Vad jag ville göra ett inlägg om är ögonbryn. Jag älskar ögonbryn i alla dess former. Den dagen jag får nys om en historisk utställning om ögonbryn så hänger jag på låset! Jag kanske borde göra det till ett eget projekt när jag har fått igång min studio. (vänta! va? what... studio?)
 
 
Jag undrar om vi kommer att sitta och skrocka över Anastasia Beverly Hills-bryn om femton år, så som vi jultomte-hoho:ade åt gamla bilder på oss själva med 90-talstunna ögonbryn. Nu tycker jag visserligen att det finns de med supertunna ögonbryn som fortfarande klär kalassnyggt i det, så ta inte illa upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback