Plötsligt vänder det

Jag sitter och väntar på att min pre workout ska kicka in innan jag tar med mig stora hunden ut på en löprunda. Vädret är ju fantastiskt! Jag klurar fortfarande över det här med att bege sig ut och springa med lilla hunden. Nu går jag emot mina egna principer (alla hundar är lika mycket hund oavsett storlek!) men hur långt är egentligen okej att springa med Tyson? Jag har än så länge joggat någon kilometer med både honom och Randy och det gillade han inte alls, men det var ju ett tag sen. Tyson springer ju som en jävla idiot så fort han är lös, både ute och inne. Det går så fort att baktassarna ligger före framtassarna, så han borde ju älska att springa med mig. Så tycker jag.
 
 
Nu får jag styra upp mig och komma i form igen så att jag kan äta upp mig igen under semestern. Det är ju så jag jobbar! Om allt går enligt planerna så kommer det här bli den bästa sommaren i mitt liv, men nu jinxar jag väl det här. Vi får prata mer om det en annan dag. Jag ska börja med att bocka av ett av mina delmål i livet och det är jag oerhört lycklig över! Det tar vi en annan dag också för nu sticker det i fingrarna så nu har min pwo kickat in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback