you are a piece of shit

Nu kommer ett sånt där inlägg som gärna inte borde publiceras, men någonstans rinner bägaren över och nu är jag så arg att hela bröstet värker. På riktigt. Är inte min frånvaro påtaglig nog? Jag sköter mitt, håller mig för mig själv och hur många har ärligt sett skymten av mig på senaste? Jag vill helt enkelt inte ge människor en anledning att tala illa om mig och det har jag aldrig velat. För att klargöra så sitter jag inte och tycker synd om mig själv och tror att alla hatar mig. Jag försöker verkligen förstå hur i helvete jag kan få människor att störa sig så mycket på mig. Hur jag än gör så är jag tydligen en tjej som måste synas till varje pris och har ett sånt kontrollbehov att jag inte låter min karl gå utanför dörren utan mig. Har jag sagt att jag inte förtjänar att vara tillsammans med honom också? JESUS F CHRIST. Min första tanke är då - tror ni inte att karln har balls nog att ta sina egna beslut? Jag är rätt trött på att bara rycka på axlarna och tänka "You're a piece of shit. Once you realize you're a piece of shit it's not so hard to take"
 
Nej mina vänner, så här kommer vi ingen vart. Innan ni talar om för mig eller någon annan huruvida jag förtjänar en människas närhet eller inte så kanske ni ska fokusera på att äta upp kanterna på pizzan istället för att kasta dem, era freaks!

Kommentarer
Postat av: Anni

OMG!!!
Vad f********n är det för fel på folk?
Jaja,de kan dra nåt riktigt gammalt och mögligt över sig...vi sätter oss på en uteservering, dricker ett glas rosé och pekar finger åt dem... 💞 😘 💞

2014-06-08 @ 00:26:17
Postat av: Helena Meyer

Kan inte tänka mig att det handlar om annat än gammal hederlig avundsjuka. På dig - för att du är snygg, många följare och har en härlig stil, och är tillsammans med en känd piercare och modifierare. Och på Chai - för att han är tillsammans med dig. Ibland är människor så otroligt sorgliga, men håll huvudet högt och låt dem inte förstöra.

2014-06-08 @ 11:20:45
URL: http://friendlyfreak.com
Postat av: Karin

Va!? Har folk sagt till dig att du inte förtjänar Chai? Åh, sådant gör mig också förbannad! Håller med Helena (fast jag inte känner dig men du verkar vara en fantastisk människa). Och du förtjänar Chai jättemycket!

2014-06-12 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback