Ett år senare

Här är resultatet efter lördagens pass som jag skrev om senast. Vänster sida är lördagens resultat samt redskap och höger sida är första gången jag någonsin provade på den här rundan, dvs för lite mer än ett år sedan. Trots att jag har angett datum så är det ju alltid någon som ska läsa fel så jag tänkte att det är lika bra att vara övertydlig i texten nu. Jag var alltså fem minuter långsammare, men använde mig av tyngre vikter. Målet är att komma ner till 20 minuter innan jag ökar vikterna igen. Haha... bara 8:52 minuter dit!
 
 
Kul att se lite resultat på ett år i alla fall! Det är verkligen motiverande att tävla mot sig själv på det här sättet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar dig :3

2014-05-07 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback