wawawoom

Plötsligt händer det! En ny design trillar in bara så där! Vet ni vad det bästa är? Jo, att jag fick tummen ur och faktiskt kodade ihop allting på egen hand, trots att jag sa att jag för en gångs skull tänkte erkänna för mig själv att jag inte kan och istället ta hjälp av någon. In your face självförtroendet!
 
En av de nya funktionerna är först och främst en bredare blogg. Från att inte ens ha kunnat ladda upp 600px breda bilder till att nu ha en yta på 700px. Jag har fått bort allt crap i sidomenyn och bytt ut det mot bra skit iställlet. Ni anar inte hur svettig det där två meter långa arkivet har gjort mig. Istället för att sju år med inlägg ska ligga där och skramla så har jag bytt ut det mot en rullmeny där ni enkelt kan finna diverse tidigare pinsamma inlägg. En av mina favoritfunktioner är nog google translate. Detta innebär att mina inlägg nu kan översättas till valfritt språk - vilket som vi alla vet brukar bli så där! Jag fick mig ett gott skratt mer än en gång. Nu kan i alla fall mina vänner, bekanta och nya ansikten världen över ta del av min blogg. Jag kommer helt enkelt att fortsätta skriva alla mina inlägg på svenska!
 
 
Jag är inte helt övertygad angående den gula färgen nu när jag kikade genom mobilen. Färgen var ju kalassnygg på min datorskärm!
 
Vad tycker ni om de nya förändringarna?
(Det frågar jag bara för att ni ska klicka på "kommentera" och se det nya kommentarsfältet.)

Kommentarer
Postat av: Mela

Tycker d blev göööööööör snyggt !!

Svar: Tack så mycket! :D
JP

2013-09-10 @ 23:52:11
URL: http://skjutenskata.wordpress.com
Postat av: Jaslee

Supersnyggt! Tycker den gula färgen ser bra ut.

Svar: Tack! Så bra! :D
JP

2013-09-11 @ 00:04:50
URL: http://jeenova.blogg.se
Postat av: Karin

Jättefin design! :)
Och jag tycker också att färgen ser bra ut :)

Svar: Tack! Då behåller jag den gula färgen! :)
JP

2013-09-11 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback