Vilodag

Spontan vilodag från gymmet då jag mådde/mår crap! Det är precis som om jag har tränat crossfit och styrketränat i en hel vecka och ätit för dåligt. Jag vilade ju lördag och söndag, tränade i måndags samt hade ett väldigt halvhjärtat ryggpass i tisdags eftersom det var då jag började må dåligt. Ingen träning och massor med mat. Jag har försökt äta hyftat med bra käk idag, bortsett från glassen för en halvtimme sedan. ;) Fick till något riktigt grymt till middag ikväll! Amerikanska pannkakor gjort på kvarg istället för filmjölk samt äpplen som jag stekte i kanel och walden farms pancake syrup. Alltså Jesus christ vad bra äpplena blev! Jag är ju verkligen inte bra på att ta bilder på mat som jag har lagat. När jag lagar mat är jag hungrig och är jag hungrig vill jag äta! Inget konstigt med det antar jag, men jag vet ju hur jag själv är när det kommer till ett recept utan bilder. Jag lär väl knappast vara ensam om att vilja äta maten med ögonen innan jag påbörjar ett recept som någon annan lovordar. För den som har missat så är sirapen kalorifri och går att köpa på exempelvis gymgrossisten. Men vi kan ju ta mer om det här i ett annat inlägg när jag har lite bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback