Ink bash

 
Varje år säger jag att Ink Bash är ovärt att besöka och varje år går jag dit ändå. Mycket för att vi brukar ha gäster över just den helgen som gärna vill besöka mässan. I år gick jag dit med Martin Kraus, en bodymodartist från Tyskland. Vi hann med tre varv tror jag, handlade tyg och lite från tatto supply-våningen. På nedrevåningen gick vi mot ett bord som var dekorerat med några stora tygblommor. Jag hoppades att det var hårblommor samtidigt som jag förstod att det bara var dekoration. Innan jag ens hunnit hela vägen fram till bordet fick jag håret stylat med just dessa blommor, av det manligt paret som var utställare. De dividerade fram och tillbaka om jag skulle ha en orange blomma eller en med rosa inslag. Alltså <3 Finaste gåvan! På tal om gåvor. Ser ni att jag har på mig linnet som jag skrev om förra veckan? Min fina C överraskade mig på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback