En tripp ut i skogen

När jag kom ut till skogen i eftermiddags så slogs jag av en plötslig energibrist. Jag, Chai och Dustin hade ett extremt hårt crossfitbaserat pass imorse och trots både massor med sticky rice och kött så var energiintaget inte tillräckligt. Jag som alltid har med mig något att äta när jag åker iväg, men inte denna gång! Min första tanke var att pallra äpplen, men bara för det så hade alla husägare länsat träden utmot vägen. Skit också! Det var bara att slå sig ner och käka lingon och dricka vatten. Jag har sällan känt mig så ensam. Nä, det är sjukt vidrigt att må så där! Trots detta så fyllde vi hela hinken med lingon. Jajemen, det blir en till sats med lingonsylt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback