Sommar året om

Så där! Nu har sista gelénageln släppt och mina egna naglar är tillbaka igen. Jag ska erkänna att jag känner mig som ett lågstadiebarn när jag målar mina egna naglar. En annan har ju lyxat till det med gelénaglar de senaste åren. :) Jag måste dock få skryta lite med färgkombon jag fick till när jag målade dem nu! Att jag inte visar alla naglar beror på att de har väldigt olika längd för tillfället, så jag bjuder på en, snål som jag är. Gult och oranget bör bäras i någon form året om.
 
Namnen passar bra in på mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh, vad fint!!
Vad är det på den översta bilden som du håller i? :)

Svar: Det är en glasplugg till mina örsnibbar. :)
JP

2013-10-20 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback