Givebox

Jättefint initiativ av tjejen som slog upp giveboxen i Stockholm! Jag själv satt veckan innan och beklagade mig för C över att det knappt finns något sådant i Sverige och vips så dök inslaget upp i TV4morgon. Skönt att någon är bättre än jag och faktiskt tar tag i saken.
 
Så vad är en givebox? Jo, det är en obemannad garderob skulle man kunna säga. Där du kan lämna in sådant du inte längre behöver eller vill ha och samtidigt roffa åt dig något fint som någon annan har lämnat. Det behöver inte nödvändigtvis vara kläder och skor förstås!
 
Kika in på Facebooksidan Här för att hålla dig uppdaterad om var den håller hus någonstans eftersom giveboxen inte har en permanent plats än. Glöm inte att lämna din signatur på namninsamlingen om du vill att den ska få en fast plats!
 
 
Jag lämnade en guldkjol, en röd jeanskjol, t-shirt med leopardmönster, oanvända rödvitrandiga strumpor samt ett par svarta pumps. Själv roffade jag åt mig en brun kjol som kan ju vara en av mina längsta kjolar nu! Illa!
 
När jag besökte den så låg den till i Spökparken bakom Folkuniversitetet. (T-bana Rådmansgatan) Den låg rätt dolt, så ge inte upp om du inte hittar den direkt. ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du menar väl T-bana Rådmansgatan? ;O

Svar: Självklart! Tack! :D
JP

2013-05-27 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback