Camel toe

Jag bläddrade igenom SATS egna tidning och fick mig ett gott skratt när jag såg en reklam för trosor.
"Don't ruin your performance with bad underwear."
 
 
Alltså, nej, nej, nej! Den här reklamen är så fail att jag knappt finner ord. Det sista man som tjej vill är väl att få till en schysst camel toe på gymmet! "Men det är ju naturligt..." Ja, men om du känner för att vara stolt över din härlighet och det faktum att du är kvinna, kör på! Nä, det finns ju inget värre än trosor som är överallt där de inte ska vara. När de nu vill marknasföra sina trosor med "eregonomisk 3D-design för en skön passform"så kan de ju faktiskt välja att redigera bort kameltån för att få mig att tro att den är precis så skön! Jag blev i alla fall inte sugen på att köpa trosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback