Svensk frukost

Ni minns väl att min tatuerare var här på besök tillsammans med sin tjusiga fru? Vi ville ju visa dem mer än bara våra favoritrestauranger och bjöd därför hem dem på svenska middagar och även svensk frukost! Jag älskar frukost! Får jag välja ett mål så är det frukost. Eh,ja jag säger emot mig själv med tanke på att jag går på periodisk fasta där frukost inte finns med på kartan.
 
 
Det enda vi missade var väl kanske messmör, men sådan skit kommer inte in i mitt hem! Jag går jämt all in när jag är värdinna för är det något jag har lärt mig av min mamma så är det att gästerna inte ska gå hungriga därifrån. :D Men nu ska jag inte ta åt mig hela äran, min fantastiska C hjälpte ju att styra upp det här under rekordtid eftersom vi försov oss för första gången någonsin tror jag.
 
Varför längta efter hotellfrukost när man faktiskt kan styra upp det hemma? Kanske skulle ta och bjuda över lite svenska vänner på frukostdejt någon gång?

Kommentarer
Postat av: Anja

Ah, frukost ar vad jag saknar mest med Sverige! Specielt fil och ost+kaviarmackor!

Svar: Förstår det! Men finns det ingen butik som säljer sånt? Svensk mat brukar ju ta sig runt världen över. :)
JP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback