Så här är det

Jag skulle vilja inleda detta inlägg med ett vojne vojne! Nä, jag är ingen fröjd för ögat idag inte.
 
Snart blir det till att boka en tid på vårdcentralen och be om en remiss till en kunnig farbror doktor eftersom vårdcentralen gärna säger "börja träna, ät nyttigt, skaffa en hobby, så blir du frisk från allt som heter magont." Ni minns väl att jag åkte in på sjukhus i slutet av december med smärta som tydde på blindtarmen? De hittade ingenting fel och om jag ska vara helt uppriktig så har samma punkt ömmat och gjort ont till och från sen dess. Nu har magen börjat beté sig som vid (vad jag har googlat mig till) magkatarr. Jag har ständigt en enorm hungerkänsla och samma typ av smärta som kan uppstå vid hunger. Det enda som lindrar, i alla fall för en stund, är att äta. Så ja, jag äter. Det fattar jag ju själv att min kropp egentligen inte mår bra av ett på tok för högt kaloriintag varje dag, men det är ju en så skön känsla att må bra! No shit!
 
Haha! Vi ser ju lika stora ut.
 
Jag tränar i alla fall hårdare än någonsin förr och försöker nyttja energiintaget så gott det går. C och jag har haft möjlighet att träna tillsammans sen en tid tillbaka, vilket jag tycker är jätteroligt!
 
Dagens pass blev:
20 min uppvärmning på crosstrainer
Deadlifts, Standing row, Shruggs och Pull ups
Back squat stod även på chemat, men jag klarade inte ens ett set för att gårdagens vurpa på röven gjorde sig påmind.
 
... samt en avbruten fakjofingernagel efter att ha försökt leka apa i vuxenklätterställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback