Jag klarade det!

Jag vet att det är skittråkigt att posta samma bilder här som redan ligger uppe på min instagram. Men och andra sidan så tror jag inte att alla följer mig där ändå. Igår, trots att både jag och C var lediga, så släpade vi oss iväg till gymmet för att beta av samma pass som de två senaste fredagarna. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig och klarade det utsatta målet på 20 minuter, exakt på sekunden! Heja mig! Nästan fyra minuter bättre tid än för två veckor sen. :D Nästa gång vi kör detta pass så tänkte jag höja vikterna för ytterligare utmaning.
 
 
Det var en sån där riktig skitdag på gymmet. Människor som jag aldrig har sett förr, förmodligen människor som "bara" kommer dit när det är röda dagar. Jag menar inte att klanka ner på människor som tränar sällan, det skiter jag i. Men det är dessa människor som glor så där så att de ser helt dumma i huvudet ut. (Föreställ er stirr med öppen mun och lite saliv som börjar rinna ner från ena mungipan,) Ja, jag överdriver! Faktum är att det inte är så kul att fokusera på ett intensivt pass där svetten sprutar när människorna i cykelsalen bredvid (glasvägg) dumblänger på oss istället för att koncentrera sig på sitt spinningpass. Vi tränar på ett gym där flertalet elitidrottare och andra svenska kända ansikten också tränar. Jag förstår att de håller sig borta sådana dagar, för jag vågar inte ens föreställa mig hur jobbigt de måste ha det ibland. Annars älskar jag Sats just för att alla är där för att göra sitt och ingenting annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback