Intervju

Nu är jag hemma igen efter en tripp till Tyskland. Det har varit så himla skönt och trevligt att vara iväg från Stockholm ett tag! Däremot så har det inte blivit många timmar sömn och med ett försenat flyg hem så kom vi inte hem förrän sent inatt. Idag har jag dagen fri till ingenting höll jag på att skriva, men jag hade en intervju bokad och behövde kliva upp tidigt på morgonen och det blev åter igen en natt med få timmars sömn. Jag blev intervjuad för en tidning och tänker inte avslöja mer än att det har med kroppskonst att göra. Jag har alltid varit väldigt anti att bli intervjuad, mycket pga att jag bara har erfarenheter av journalister som hittar på saker som jag aldrig skulle säga. Det här kändes bra, så jag tackade ja. Självklart säger jag till när ni ska kila ner på konsum och köpa ett exemplar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback