Fotografering

Jag är egentligen emot det här med behind the scenes-bilder från plåtningar. Då avslöjar man ju sin outfit, smink och håruppsättning och så himla mycket mer är det ju egentligen inte i de färdiga bilderna sen. Jag tycker bättre om att kasta upp bilder med ett KABAABOOM i ansiktet på folk!
 
 
Men här får ni ändå en bild från igår när vi plåtades för artikeln som jag nämde i tidigare inlägg. En mycket trevlig och avslappnad fotografering var det hur som helst. Skönt att jag har gjort sånt här förr så att jag slipper sitta på nålar och invänta slutresultatet. Det kanske lät illa, men jag är ju nyfiken i en strut och jag vet med mig hur otålig jag kan vara och framför allt brukade vara gällande jobb framför kameran. Men hur nyfikna är ni? :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej, jag undrar om du har nån koll på vad medusa-smycket du har i kostar på Calm? :)
Har läst din blogg ett tag, gillar den verkligen!

Svar: 495 kr för blomman och om du behöver en stav så ligger det på 150 kr. :)
JP

2013-03-19 @ 16:54:09
Postat av: Natalie

Är super nyfiken!

2013-03-19 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback