BO's och Vampire Lounge

Nu när vi har new yorkarna på besök så har vi fullt upp om kvällarna. Igår tog vi med dem till Bröderna Olssons, som är ett måste om man befinner sig i Stockholm. Oavsett om du är svensk eller ej! Vitlöksbrödet var förmodligen godare än någonsin! Vet inte om det faktiskt var en bättre förändring, från asgrymt till heltjävlacepegott eller om det var för att jag var rätt hungrig. Varför går jag aldrig dit och bara tar en öl och vräker i mig vitlöksbröd?
 
 
 
Jasmin uppskattade sina Lingonberries och Logan kan ju vara bland de första i historian som har ätit upp burgaren med händerna. Mäkta imponerad! Jag mumsade själv i mig en burgare, plus Chais rester som en oäkta tjej.
 
Vi avslutade kvällen med en glassdrink på Vampire Lounge. Jag kan rekommendera en Chocolate monkey, be dem att även peta ner lite dajm i och den slinker raka vägen ner i efterrättsmagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback