Sol

Jag hade lyxen att kunna gå ut en sväng mitt på dagen och rulla mig lite i cancer, eller sola som det också heter. Randy fick även han följa med och självklart såg jag till att lägga min filt precis på gränsen till solen så att han fick ligga i skuggan. Nu har vi rett ut det! Randy var nog mer leksugen än någonsin och plockade ihop en hög med pinnar och jag tänkte att trött brukar han ju bli när vi har kastat en stund. Men, nä. Så fort jag hade lagt mig till rätta på rygg med solen i ögonen så tryckte Randy en pinne i näven på mig. Sådana stunder känner jag mig rätt ägd och det blev inte mer än två sidor lästa i min bok. Jag önskar verkligen att jag hade en sån där ro att läsa böcker som många andra har. Jag påbörjade för bövelen denna bok i januari! Fast och andra sidan läste jag ut de två första böckerna i denna serie på en vecka tror jag, så jag kan ju när jag väl kommer in i det.
 
 
Om det är okej att fläka ut sig i solen i bikini så anser jag att det även är okej att lägga upp en bild på sig själv i bikini! Som plåster på upprörda människors sår så får ni en skymt av dagens kalufs. En hårdonut är dåliga hårdagars bästa vän! Ett måste i allas hårgarderob om ni frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback