Min födelsedag

Till höger står det ju att jag är 24 år vilket ju inte riktigt stämmer längre då jag gick och fyllde 26 förra veckan. Inte illa pinkat. Värdelös ålder egentligen, för nu blir det ju bara dyrare att leva. Bästa födelsedagspresenten var att Chai tog ledigt för att hänga med mig hela dagen. Mycket nöjd JP! Vi startade dagen med picknick här på södermalm och hann med att låta kroppen käka lite sol. Det var ju trots allt kanske världens bästa svenska sommardag i onsdags. Sen blev det champagne och senare på kvällen middag på Hard Rock. Jag hade bara ätit brunch där tidigare, vilket är helt grymt. Så jag väntade mig minst lika god middag. Pulled Pork beställde jag in och den var precis lika grym som jag förväntade mig. Något som var rätt avtändande var den sjuka värmen inne på Hard Rock. Har väldigt svårt att njuta av maten när det blit så där panikvarmt. Jag hade helst tagit min pork under armen, amerikansk fotbollsknuffat mig ut och lagt mig på trottoaren och mosat i mig det sista. Inte ens en efterrätt på min födelsedag orkade jag äta! Sjukt dåligt betyg!
 
Tunika från One Teaspoon
Vikter (örhängen) från Maya Organics
 
 Vi drack riktig champagne!
mvh finsmakarn
 
Den mest spektakulära paketinslagningen någonsin!
 
Nyfikna på vad det var i paketet? Ett par Ray-Ban Aviator, de i rosa/gul/orange, eller vad de nu egentligen skiftar i för färger. Jag har dreglat efter dem sen jag först såg dem! De är förövrigt rätt lika de glajor jag burit det senaste året, men mycket, mycket bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback