Hemma igen

Jag har minst sagt haft fullt upp i några veckor nu och hunnit med både en resa till Åland samt en tripp till Bråvallafestivalen. Vågade faktiskt inte skriva att jag skulle dit eftersom jag åkte dit i endast sällskap av min lillasyster. Better safe than sorry. Hennes första festival och förmodligen min sista festival på en festivalcamping. Nu är jag officiellt för gammal. Älskar fortfarande festivaler av hela mitt hjärta, men jag står inte ut med alla otrevliga och hemska snorungar.
 
 
Spana in skorna jag har på mig på bilden! Är de inte de snyggaste gummistövlar ni någonsin skådat?! Det kan nog vara första gången som jag har känt mig rätt snygg i gummistövlar. Jag hittade dem i Kungens Kurva av en slump för så lite som 60 kr. Ni hittar dem i skobutiken bredvid min favoritgodisbutik Godisbåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback