Då drar vi igång igen

Jag vet att man inte ska behöva vänta på att måndag dyker upp för att få till en nystart, men jag bara är sån. Jag behöver ta det lugnt över helgen när jag har haft ett längre avbrott, för att sedan dra igång med träning och kost på måndagen. Att börja mitt i veckan blir så konstigt eftersom jag inte hinner få med alla muskelgrupper som jag vill. Nu har jag i alla fall äntligen tagit igen all sömn som har gått förlorad den senaste månaden och första träningspasset är nu avklarat. Jättepepp och laddad!
 
 
Något jag älskar med sommaren är att jag kan bära alla mina vikter till öronen utan att behöva oroa mig för köldskador på snibbarna. Att ha töjda öron kräver mer omsorg än vad många kanske tror. Dessa vikter från Maya organics har jag tyvärr inte använt så mycket ännu, men igår fick jag tillfälle. Kalasfina!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka vackra vikter!

2013-07-08 @ 17:05:20
URL: http://colourspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback