utveckling

Jag försöker komma fram till om den periodiska fastan har gjort någon skillnad och det tycker jag. På bilden här nedan flexar jag inte mucklerna och så såg jag ju ut förr vid flexat tillstånd. Men just nu har jag semester, eller jag lever i semestertillstånd när vi har gäster på besök. Vi vill ju visa dem svensk mat, restauranger och bakverk. :) Allra mest ser jag fram emot söndag då vi ska bjuda dem på en svensk frukost hemma hos oss! Kaviar, leverpastej, surdegsbröd... det kommer att sluta med en buffé om jag känner mig själv rätt. Well, well! Nu ska jag smörja in mina blommor.
 
Kan ni tänka er hur fräsig den där sportbh:n var till mitt orange-rosa hår i somras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback