Resultat

Jag kolhydratsladdade igår och festade loss på vit pasta och köttfärssås till middag. Vet ni förresten hur festligt det är att koka upp en mix av fusilli, tagliatelle och cellentani (pastaskruvar, platt spaghetti och snurrmakaroner) Sjukt roligt, jag skrattade hela tiden! Till kvällsnacks skulle det bara bli en ananas som vi efter mycket om och men beslöt oss för att sluka. Lite oklart det där med hur en mogen ananas egentligen ska se ut på utsidan. Glöm allt ni har lärt er. Den här var grön, bladen satt som sten och inte doftade den ananas, inte ens ur rumpan! God var den ändå! Men ännu godare var det med Tommy & Jerry-kex och pepparkakorna som blivit över från julen! Lidl säljer två paket tomåjerry för cirkus 29 kr!
 
Gissa om jag hade energi idag! Jag är så klurig att jag har en timmes löpning varje måndag morgon. Anledningen till att jag har planerat in det så är för att jag har vilodag på söndagar samt för det mesta äter någon form av överflöd av kolhydrater. Så det blev en timmes oavbruten löpning på löpbandet och jag hade utan problem kunnat springa i en halvtimme till! Den känslan! Nu kan jag springa ännu längre bort från alla zombies!
 
Om jag ser ut så här en måndag när jag är svullen, hur frän kommer jag inte att se ut om en månad?! Nu vankas det visserligen många goda middagar och öl i fint sällskap både här och i Tyskland, så jag hoppas inte för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback