Mitt första köp på Groupon

Jag har varit medlem på Groupon ett bra tag, eller jag tror det i alla fall med tanke på alla mail jag får med erbjudanden. Hur som helst så laddade jag hem deras app och kikade igenom den igår för att få tummen ur och se vad det egentligen går ut på. Ett par minuter in och jag hade redan gjort mitt första köp. Dönönönöö. Det blev ett tandläkarbesök för två personer till ett skamligt lågt pris. Jajjemen! Jag har skjutit på att besöka tandläkaren alldeles för länge och jag är nästan hundra på att jag har ett hål. Well... ett hål i en tand är det, sen om det är tandtroll eller min klumpighet som har slagit bort ett perfekt hål - det återstår att se. Det kändes kalasbra igår eftersom jag inte har ekonomin att lägga ut tusentals kronor på allt som behövs göras i käften. Nattens dröm fick mig dock att tveka lite över det hela. Jag drömde att Chai och jag kom dit och tandläkaren sa att de skulle söva ner mig i ungefär en timme. Chai orkade inte vänta, utan gick iväg och innan jag hann ifrågasätta själva nedsövningen så var det försent. Resten av drömmen vill ni inte läsa om. Jag känner mig dock mer skeptisk än någonsin för ett tandläkarbesök. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback