Taggigt, snett, fast ändå rakt

Det finns nog ingen annan frisör än Kristofer som förstår mitt "taggigt, snett, fast ändå rakt". Jag föredrar att klippa den riktigt kort för att sedan låta den kunna växa ett tag utan att det stör. Men nu har det inte ens gått två månader sen jag klippte mig sist och ändå har luggen vuxigt sig så lång som till ögonbrynen. Det kanske inte bara är musklerna som växer med periodisk fasta och tyngre lyft. Jag kanske blir hårig som en karl också?
 
 
Kristofer håller till på Cut the crap på vackra Södermalm i Stockholm. Även om ni inte bor i Stockholm så kan jag rekommendera att boka en tid om ni har vägarna förbi! Jag skulle säga att det är en salong som passar alla eftersom det är en helt vanlig salong men med personal med modernt tänk när det gäller hår. Jag känner mig lite finare varje gång jag kliver ut därifrån. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback