Lakritsfynd

Det är något jag vill skriva om men jag vill ju inte råka smutsa ner goda nyheten med otur. Så hysch hysch! Jag ska försöka nyttja den här peppen till max i alla fall.
 
Var någon iväg på lakritsfestivalen i helgen förresten? Det var jag! Jag måste vara lite fräck och säga att jag saknade en del islänsk lakritschoklad, men min favoritsort såldes i alla fall. Tur det!
 
Sjukt god choklad!

Tänkte strax bege mig iväg på i alla fall en timmes kombinerad PW och kissa border collien. Det är dags att få fram de där mucklerna. På tal om det så glömde jag skriva att jag i fredags klev upp på 10 kg hantlar i bicep curl och hammer curl. Nöjd! Lite för att jag känner mig stor och stark i min inte så skitstora kropp, men även för att hantlarna upp till 9 kg är brutalt värdelösa på mitt ena gym.
 
Från choklad till träning - off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback