Sjuk av allt socker

Wow, igår var det första dagen på länge som jag inte mosade i mig en pizza på kvällen eller länsade mitt godis-stash. Jag åt bra mat hela dagen. Detta resulterad i att jag drömde mardrömmar om fejk-Zombies, att jag var instängd i någon stor byggnad/delvis lyxvilla, full med idioter, dryga människor och katter!! :( Sist men inte minst så fanns det en gymnastiksal full med godis som jag gjorde allt för att komma åt så att jag kunde mosa i mig så mycket som möjligt. Lakritspipor var det sista jag åt innan ägaren till allt godis kom på mig. Jag har aldrig ätit lakritspipor, men det var bland det godaste jag har ätit. Jag vaknade upp och tänkte "nej, vad har jag gjort!?".
 
Rehab nästa...

Kommentarer
Postat av: memme

Näh,jag drömmer alltid om Zombies när jag väl minns drömmar!

2012-09-27 @ 09:47:29
URL: http://mpthree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback