Tattootidningar

Efter mycket om och men så kom jag iväg till gymet! Kom precis hem och tankar nu energi med vegangryta. (Nej, jag är inte vegan!) Det blev 30 minuter på crosstrainern med nästan högsta möjliga motstånd. Det är absolut det mest effektiva sättet för min del att få välsvarvade ben och en alldeles för muskulös röv. Sen blev det styrketräning med fokus på bröst, axlar och triceps. Nu kämpar jag på med att bygga muskler i alla fall eftersom jag är helt lost vad det gäller mat! Hela den tunga händelsen (håll ut, jag kommer inom någon dag tala om vad som har hänt) har gjort att jag har tappat fokus helt och hållet. Träningen rullar dock på som vanligt, tack och lov!
 
Om en timme har jag tid hos optikern för att ta reda på om jag ser sämre än vanligt, samt beställa nya linser. Jag har varit sugen på en sista-minuten-ögonoperation eftersom linserna är slut och jag inte vill sitta med en halvårsförbrukning av linser kvar när jag väl vill laga min syn. Det får vänta lite till eftersom det är en rätt stor kostnad som jag hellre vill lägga på annat vettigt just nu.
 
Jag tänker även passa på att köpa med mig senaste numret av Scandinavian Tattoo eftersom jag igår fick veta att jag och Chai är med. Dessutom är Chai är ett svävande huvud på sidan med innehållsförteckning. :D Vem kom på den idén?! Vi två pryder även en halv sida i Tätowiermagazine. 
 
Jag återkommer med bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback