Karantän

För några dagar sedan stannade jag hemma för att vänta in fönsterkillarna som skulle sno mig sig våra fönster för renovering. I vanlig ordning dyker sådnana människor aldrig upp på en tid som de själva har utsatt (någon gång mellan 8-16). Vad är det för en tid egentligen?!  Irriterad blev jag och sa skämtsamt till Chai. "De lär ju dyka upp imorgon klockan åtta på morgonen." Mycket riktigt bankade de på dörren klockan 8 nästa dag. Randy stod och ylade, Chai släppte in dem och jag låg kvar under täcket och kände mig inte alls obekväm.
Note to self: sov aldrig utan kläder igen.
 
Just nu ser det ut som att våran lägenhet har satts under karantän. Vilket inte är så himla dumt ändå. Vid första anblicken ploppar det upp rätt många nackdelar, men jag vet hur de ska tas!
 
1. Det är för fasen en gratis lightbox!!
2. En utomordentlig hänganorning för torkning av svettiga skydd.
3. Nu kan ljuset nå in i lägenhetens enda fönster utan att grannarna mitt emot ser mig.
4. Jag bor nästan i filmen Rec!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback