High nostrils

Nu var det längesedan jag gjorde något bodymodrelaterat, bortsett från tatueringen förstås. Jag gjorde iofs om en anchor i nacken i våras. Själva foten under huden gick sönder, så inga smycken ville sitta kvar. Hade det inte varit för att jag vet att mina anchor i nacken var bland de första anchors som gjordes i Sverige, så hade jag inte brytt mig så mycket. Jag vill inte ha genomlidit försökskanin förgäves. ;) Nåja, jag har en original kvar i alla fall.  

I somras blev jag sjukt sugen på att skaffa high nostrils. Precis som det låter så placeras de högre upp än vanliga nostrils. (Hål i näsvingarna) Jag har verkligen börjat ogilla min näsa och som tur är så är jag inte rik för då hade jag, utan att tänka efter, sprungit iväg och gjort något åt saken. Istället pyntar jag snoken med diamater för att, enligt mig, göra den snyggare.

För första gången någonsin så är jag verkligen orolig över smärtan och då har jag ändå gjort mycket större ingrepp än så. (Implantat i örat, skalpat örsnibbarna… m.m.)

En annan oro jag har är att jag ska få svårigheter att andas genom näsan. Redan nu har jag trånga näsgångar. Problemet verkar sitta högre upp i näsan, så piercingarna jag har nu påverkar inte det hela. Sen har jag hört att det väntar tre månader pain in the ass… nose… eh.
 
Så här skulle det se ut.

Jag ska förstås ha på båda sidorna av näsan om jag gör det. Vilket kanske inte framgick på bilden ovan. Men åh, vad jag tycker att det är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback