Då kör vi

Nu har jag ägnat hela dagen på knä inne i badrummet. Jag har städat allt så rent att det nu är möjligt att äta en riktig festmåltid på golvet. Just nu har jag alltså fullt upp med att storstäda lägenheten, något som tar mig evigheter då jag är pedantisk när det väl gäller. Borde passa på att rensa ut garderoben på riktigt också och sälja allt skamligt billigt bara för att få ut det här ifrån.
 
Ikväll skulle jag haft roller derby-träning om det inte vore för att jag har en förbannat jävla stor blåsa under foten. Vem hittade på något så dumt? Det är så där illa att inte ens compeed gör någon större nytta. Inte nöjd alls! Jag hade verkligen bestämt mig för att ge järnet inför matchen nu i höst. Då jävlar ska jag våga jamma mer än en gång!
 
Så här ser jag ut idag. Lägger upp en Före-Efter-bild efter en tid.
 
Nu är det slut på Chais och min semester, samt Robs semester i Sverige (där bara jag åt mig semesterfet i en vecka). Nu ska jag försöka hålla mig till en onyttig dag i veckan, samt börja styrketräna igen. Allt är så sjukt mycket lättare nu när jag styr mina dagar. Jag hann ialla fall med ett gympass idag med fokus på rygg för att någon träning när foten inte vill vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback