Andra sittningen

Den 25:e juli åkte min arm på en andra vända med färg och även denna gång blev det liljor. Vi befann oss fortfarande I New York under den här perioden och artisten var ingen mindre än Logan J Aguilar. (Ingen kan vara mindre än Logan. ;) ) Denna gång blev det en sittning på 7 1/2 timme.
 
Jag tänker vara så pass fräck och säga att jag tror att den här tatueringen kommer göra att många, många fler får upp ögonen för Logans verk. SÅ nöjd är jag! 
 
Jag skulle faktiskt ha gort färdigt armen nu i onsdags då Logan skulle gästspela här i Stockholm på Swahili Bob, men resan ställdes in i sista sekund och min arm förblir halvklar en tid framöver.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback